Claire_T's Dragons

2012. április 20., péntek

Szerencsétlenségről úgy általában....

Hát ez a hét nem az én hetem. Vagy ezek a hetek nem az én heteim? nem is tudom....

Mindenesetre annak ellenére, hogy sikerült a szorgalmamat feltornászni egész magas szintre a héten, <profi előadás, egy szuper esszé egy délután alatt> ezen kívül minden más katasztrófa volt.... persze csak apró dolgok, de... Vagy nem is aprók?


Azt hiszem az egész akkor kezdődött, amikor úgy két hete reggel vettem magamnak egy kávét. (!) Ez eddig mind szép és jó, de azzal a lendülettel ki is vertem a saját kezemből az egészet, miközben mentem fel a lépcsőn.
Jó.. mondjuk rosszul kezdődött a nap, de nem annyira, hogy elvegye a kedvemet a folytatástól <mert mi az, ami elveszi bármitől is a kedvem? ezt még nem tudtam megfejteni>.
Okés, végülis ez mind rendben is van, hiszen nem ettől függ az életem, attól még sikeresen folytatódhat a nap, a hét stb.
Pénteken nagy örömmel indulás haza, minden szép és jó, megvettem a jegyet a vonatra <előre jelzem nem olcsó, alapból drágább a busznál> zsebre vágom, fel is szállunk, élvezzük a napsütést. Még vagy negyed óra az indulásig, bőven időben vagyunk. A vonat pontosan indul, még Rózsaszálnak sincs oka panaszkodni, legfeljebb azért, mert egyre fullasztóbb a meleg a kocsiban, de hát kit érdekel, megyünk haza. <Tapol-citybe> Nemsokára jön is a kalauz, ahogy szokott és kéri a jegyeket. Nyúlok a zsebembe.... nincs. Okés, akkor biztos elfelejtettem, hogy a másikba raktam.... nincs. Kicsit keresem, még ott is ahova tuti nem raktam, hogy lássák nekem igen is volt jegyem <mindeközben pontosan tudtam hova raktam, de ott nem volt.>....reménykedem, hogy kalauz bácsi megszán és a következő átszállásnál majd veszek jegyet, de aztán abba maradunk, hogy veszek most.... alapból számolgattam, hogy ezer körül lesz a jegy, mindegy hát akkor kicsit drágábbért utazok most. Épp kezdek belenyugodni, hogy ráfizetek, amikor kalauz bácsi benyögi, hogy akkor 3345 ft..... mondom mi van??? hát a pótdíj, hogy menne a pokolba.... na basszus ez aztán drága hazaút lesz.... pedig ha nem lenne pótdíj <2600>, akkor még olcsóbbért is lett volna a jegy, mint össze vissza az eredetim... De így? eredeti + pótdíjas : 4445 ft..... nem is volt nálam annyi hogy kitudtam volna fizetni, még jó, hogy Rózsaszál mellettem van....
Következő húzásként vasárnap, mikor utaztam volna haza <kollégiumba haza, a harmadik otthonom> Rózsaszállal meg is beszéltem, hogy akkor amíg ő csomagokat pakol a buszba, addig én veszek jegyet mindkettőnknek.... már szállnék is fel, nyúlok a pénztárcámért, de az nincs sehol. Damn it! Már megint otthon hagytam.. és 5perc múlva indul a busz, még arra sincs időm, hogy felhívjam öcsémet és lebiciklizzen vele....
De végülis minden okés, nekem elég csak egy-két ezer forint a lényeg hogy haza tudjak jönni, de ha nincs, még akkor is Rózsaszál meg finanszírozza nekem a hetet. Szóval gond egy szál se...
És végülis a városomba költöző rokonok most költöznek, másnap elhozták, így saját pénzemből utazhattam haza tegnap.
Igen.. egészen pontosan az utolsó busszal, hogy hazaérjek a próbára.... na hát és ezzel a lendülettel ismét elhagytam valamit... a kabátom a buszon maradt... áh nem gáz, még csak egy hete volt meg, kinek hiányzik, de azért idegesít a dolog... felhívtuk hát a telepet, hogy éjszakára maradt-e a busz.. maradt és ma reggel meg is lett a kabát :) <akkor jöttem rá, hogy számomra értékes sálam benne volt, ha arra rájöttem volna előbb hisztiztem volna asszem eleget...>
Na jó... egyenlőre ennyivel zárom a sort, és még nem is számítottam bele, ma mit szenvedtem a kocsival a déli csúcsforgalomban a főutcán <XD csúcsforgalom Tapol-cityben> kikanyarodás, lefulladás és egyéb témában....


Mindenesetre reménykedem, hogy a holnapi koncert zökkenőmentesen fog zajlani, mert most már komolyan várom mi a következő húzásom... bár assszem nem akarom én azt tudni.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése