Claire_T's Dragons

2015. január 5., hétfő

Karácsony és más ajándékok

Kezdjük ott, hogy nem tudom hol kezdjem. Mondjuk, hogy volt karácsony. Bár igazság szerint nem nagyon éreztem azt a napot karácsonynak, csak egy különlegesebb napnak, mint az eddigiek. Utólag sokkal többre értékelem, mint akkor... Most jut eszembe, hogy ugranom kéne a történetben... visszafelé... úgy még egy hónapot. Na jó nem, de történt egy s más, ami mindezt megelőzte. Röviden:
- Volt Sophie szülinap, a legrövidebb szülinap evör, és igenigen, utaztam már fel kevesebbért is ilyen rövid időre, de jelenleg első helyen áll a rövid látogatások között, habár a többi is hasonlóan felejthetetlen... ;)
- Aztán azóta volt még koncert.
- Meg karácsonyi koncert.
- Meg még karácsonyibb koncert.
- És néztünk Gru-t (:
- És aztán volt a legkarácsonyibb koncert.
- És rajzoltam szemléltető macskát az eccarvúhoz.
Körbeértünk (: tádáááá Christmas time (:

És van még mit sorolni. Például ott van a The Best Offer gyakorlatilag ezzel át is csúsztunk 24.-ébe. Aztán a karácsonyi sárkányok, a kis karácsonyi üdvözlet ;)
Díszítettünk karácsonyfát (lila, és ezüst... és fehér, a legtetején az angyalom :3 és azóta két lóóó ((: lila kis takaróval ugyebár)
És kreatívkodtam mézeskalácsot:





Mindenkinek van (:

Aztán néztünk Nővérem hugát. És elkészültek az utolsó ajándékok, a kis hópehely és maci ((: Utána hiányérzetem is volt, hogy nincs több ajándék, amit csinálni lehet. De helyette legalább duplán csomagolhattam.

És aztán esett a hó *.* És jöttek a nagybátyámék ((: És volt második karácsonyom, kaptam Dixitet, nagyjából fejenként egy nyakbaugrással sikerült megköszönni ^^




És Szilveszter ((: o.n.-al (: sajnos Rózsaszál nélkül, de az nem a mi napunk volt. Majd lesz helyette másik ;)
Persze a szilvesztert sem feltétlenül éreztem szilveszternek, csak egy naggyon happy hónapváltásnak. Szoknom kell, hogy ne csak leírni tudjam hogy 2015 van XD
És persze tele emlékekkel, vegyessel. 
Ééés Dixittel kezdődött az év... hmmm. Metró után. Egészen konkrétan. Az év első tanulsága, hogy Sanyi az egyik best of játékos, ha társasjátékról van szó.

Aztán ajándékot vs. naptárt gyártottunk.
És Sanyi megint főzött ;) finomat (: 
De lassan lejárt a közös idő. Egyrészről.

Ez volt az a pont, ahol kocsiba ültünk - best stop ever.

És valahol itt kezdődött igazán az év. A harmadik karácsonnyal...



Rejtélyes ajándékok ;) és az új mappám *.* A masnival, mert mint megtanultam "mindig van idő masnizni".
Aztán láttam még hogy cserélt gazdát a többi ajándék, ahogy felfedeződik az ajtótábla, és végül o.n. mesélt...
a végén össze is kellett kapnom magam, hogy ne sírjak <de végül a levélolvasás alatt úgyis sikerült.>

Ééés festettem Végzet hegyét :D
Meg kértem-kaptam nagyölelést <3 Hiányzott...

Aztán keltünk korán, Tolkien-napra vihhííí
Beutaztattuk a Végzet-hegyét a moziba.
Kaptunk díszítés feladatot meg tündejelmezt. (megjegyezném, hogy díszítésből 5-ös: kiraktunk egy hosszú szalagfeliratot... amit még soha senki)
Végül mi lettünk a (Kókuszos) Magányos hegy állomás

fotó: Sophie

Hallgattam tündékről előadást (:
De az úgy volt, hogy miután becsórtam két színezőt csak vitt valamerre a lábam, történetesen el az előadás mellett: "A tündéknél a terhesség 12 hónapig tart" ígyhát ott ragadtam XD de valószínűleg a lábam jobban tudta, mint én, hogy hova kell menni ;)

Aztán tündéztünk együtt ((:

És elfáradtunk. És aludtunk sokat. Lehet, hogy az veszélyesebb mint kialvatlannak lenni? "köszi klári a kávét, szívesen sophie <a szörpöt>, kell két kanál klári?" Hogy volt a többi?
És néztünk Lostot, végre 3-an egy térben és nem csak egy időben... *copyright by Picur*

Ettünk megint finom ebédet. (: Borsóóóós ;) nyammm

És hát. Köszönöm, mert jól esett, köszönöm hogy lehetett és hogy ölelés. Mert ez is hiányzott. 
És hát "örökemlékes"...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése