Claire_T's Dragons

2014. május 23., péntek

Meséből a valószínűtlenbe

Hát az elmúlt napok valószínűtlenségi mutatója erősen megugrott.... 
amikor
- elkezdtem az Útikalauzt olvasni
- Egyszer volt hol nem volt a best évadzáró ever.... meg egyébként is
- túl sokat láttam meséből egyszerre
- földrajzot tanultam
- végtelenedett a történet
- 42
- és egyébként is... egy csomó mindent csináltam, amit már régen nem
Ezeknek mennyi az esélye 3 (4) nap alatt?

Azt hiszem mindebből megszületett a mai legszürreálisabb délelőttöm....
lehet hogy nem Galaxisban kellett volna kezdenem?---
epic fail gyanús napkezdés...
Most már van egy Süti a csuklómon, egy Lovam a lapockámon, befejeztem az Útikalauzt (amiből új fejezetek nyílnak....tehát végtelennek ígérkezik), és változatlanul minden lépésben, történésben egy-egy újabb mesét keres az agyam?... (Tagadhatatlanul az Egyszer.. hatása.)
Néha furcsa szavakat is használok... összefüggéstelenül összefüggéssel beszélek... és persze már tudom mi az élet értelme... még mindig 42.

Érti ezt valaki? Persze ha történetesen van Végtelen Valószínűtlenség Számlálója...

Talán akkor sikerül kibogozni az agyamban a történéseket és összefüggéseiket... Hogy miért pont most kezdtem bele mindenbe?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése