Claire_T's Dragons

2012. május 14., hétfő

Mennyit ér....?


Mennyit ér egy ember élete? Sokat.... nagyon sokat. Én így hiszem, de néha rá kell döbbennem, hogy nagyonis keveset.

Múlt héten megismertem valakit. Egy rendes embert, ebben biztos vagyok. Akkor úgy gondoltam, hogy talán nemsokára találkozunk még, de abban biztos voltam, hogy valamikor, ha nem is a közeljövőben.
Nem volt igazam. Most már tudom, hogy soha többé nem látom.
Nem ismertem. Tényleg nem. Hiszen csak egyszer találkoztunk és még az arcára sem emlékszem, még a hangját sem hallom, erre egy negyed óra kevés. De senki nem gondolta, hogy ez így alakul.
A hétvégén meghalt egy autóbalesetben.
Nem tudom miért de nagyon megérintett és sokat jelent nekem. Nem maga az ember, mert tényleg, semmi közöm nem volt hozzá, hanem.... az élete, a halála az, ami nagyon sokat jelent. Bárki, bármikor eltűnhet.
Nagyon fura érzés.... nagyon fura. Múlt héten még láttam, még beszéltem vele, és mostmár nincs sehol. És én voltam az egyik utolsó, aki a családján kívül látta... egyre furcsább nem? De velem még beszélt, velem még találkozott, és nekem még adott tanácsot is.... 

Most mondja meg nekem valaki, hogy mennyit ér egy ember élete? Egy másodperc és már nem létezel...soha többé...
Ha most könnyeket ejtenék érte, mi lesz, mit fogok érezni, ha elveszítek valakit, aki fontos volt nekem? Mégis mennyit.....mennyit ér az Ő élete? És mennyit ér az enyém?

In memoriam: H. T. "doki"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése