Claire_T's Dragons

2011. november 3., csütörtök

Bones

Éreztétek már valaha, hogy valami nagyon gyorsan elmúlik? Valami, amire már napok, hetek, esetleg hónapok óta vársz...

És éreztétek-e valaha, hogy valamit sokkal jobb volt együtt átélni? Ahelyett, hogy egyedül vitted volna véghez...
Akik velem együtt izgultak az elmúlt órákban tudják miről beszélek...
Együtt figyeltük napokig a visszaszámlálót és vártuk a premier napját... És ahogy megérkezett úgy el is múlt...
Túl gyorsan... máskor úgy érzem, hogy az a 40-45 perc (amennyi egy rész) csigalassúsággal telik el, még akkor is, ha élvezem, hogy megnézhetem. Most meg? Úgy éreztem 5 perc volt az egész... és ránézek az órára... 1 teljes órája tapadok a képernyőre várva minden egyes következő mondatot, ami az újdonság varázsával hat rám....
Hát ilyen gyorsan elmúlt? Ez nem lehet... 
És lám mégis....


De örülök, hogy annyi izgalom után eljutottunk idáig... nekem új élmény volt minden egyes perc, amit eltöltöttem az elmúlt két hónapban azokkal, akik most velem együtt örülnek... 
És a mai éjszaka különleges volt... Még soha nem csináltam ilyesmit... De hát egyszer csak el kell kezdeni :)


BONES 7x01 =) Hát végre eljutottunk eddig a pillanatig!!!! És ezt a pillanatot megoszthattam másokkal is...

4 megjegyzés:

  1. Drága Claire!! imádom ezeket a bejegyzéseidet!! :)
    és annyira örülök én is hogy veletek lehettem... és vagyok!! :) és köszi hogy emilekben meghallgatsz.. :) :)
    nagyon puszillaakk!! :)
    és bár még személyesen nem találkoztunk.... de úgyhiszem.. hogy kis netesbarátok lettünk... :) :D

    VálaszTörlés
  2. Drága Encim!! Köszönöma dícséretet, és örülök, hogy "netesbarátok" lettünk :) Ami késik, nem múlik... előbb utóbb csak találkozunk :) És ennek ellenére azt hiszem már Te is Ismerős vagy "ismeretlen" nélkül... ha érted mire gondolok :D

    VálaszTörlés
  3. értem... az ismeretlen már rég kikerült a te neved elől is... :) :)
    életem egyik legszebb nyara és több mint 170 napja volt amíg vártunk... :D :D
    és lehet hogy furán hangzik... de a bemutató előtt kicsit féltem.. hogy minden megváltozik...hogy szétesik az egész chatbeli dolgok... péntek éjszakai beszélgetések meg ilyenek...
    és bár a távolság elválaszt... egy dolog mindig összetart.. :D :D

    VálaszTörlés
  4. Én is örülök, hogy vége a várakozásnak! Azonban nekem kicsit kettős érzéseim vannak az új évaddal kapcsolatban! Élveztem, hogy végre láthatjuk őket, mint család, viszont nekem hatalmas űrt hagyott, hogy a köztes részből kimaradtunk! :) Szerintem egy kapcsolat és család alakulásának legizgalmasabb része, mikor fokozatosan rájössz, hogy a másikkal együtt tervezed a jövőt, és mikor felmerül benned, hogy gyermeket szeretnél! És az út ami a családdá válásig vezet! Én szívesen megnéztem volna ezt is! Igaz, hogy számtalan verzióban végiggondoltuk a ficcekben, de az mégsem ugyanaz! Azért továbbra is nagy lelkesedéssel nézem majd! :D

    VálaszTörlés